s akreditací MŠMT č. j.: 42169/2013-1-928
Angličtina pro začátečníky I (A1 dle SERR) | Headway Beginner, lekce 1.–7. |
Angličtina pro začátečníky II (A1 dle SERR) | Headway Beginner, lekce 8.–14. |
Angličtina pro mírně pokročilé I (A2 dle SERR) | Headway Elementary, lekce 1.–7. |
Angličtina pro mírně pokročilé II (A2 dle SERR) | Headway Elementary, lekce 8.–14. |
Angličtina pro pokročilé I (B1 dle SERR) | New Headway Pre-Intermediate, lekce 1.–6. |
Angličtina pro pokročilé II (B1 dle SERR) | New Headway Pre-Intermediate, lekce 7.–12. |
Angličtina pro pokročilé III (B1 dle SERR) | doporučená učebnice Talking points, 10 konverzačních témat |
Cena: Kurzovné pro jazykové kurzy činí 4 800 Kč.
Lektoři: vyučující cizích jazyků
Místo konání: odborné jazykové učebny
Doba konání: Kurzy probíhají 1× týdně 2 vyučovací hodiny od začátku září do konce června příslušného školního roku s výjimkou prázdnin. Celkem 70 vyučovacích hodin.
Přihláška ke vzdělávacím kurzům
Společný evropský referenční rámec SERR
Začátečník |
|
A1 Rozumí známým výrazům z každodenního života a základním frázím zaměřeným na uspokojování konkrétních potřeb a umí je také používat. Umí představit sebe a ostatní a klást jiné osobě otázky například o tom, kde žije, o lidech, které zná, a o věcech, které má, a sám na podobné otázky také odpovídat. Dokáže se jednoduchým způsobem domluvit za předpokladu, že druhá osoba mluví pomalu a zřetelně a je připravena pomoci. | A2 Rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho bezprostředně týkají (např. velmi základní osobní a rodinné informace, nakupování, místopis, zaměstnání). Může komunikovat při jednoduchých a rutinních úkolech, které vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných záležitostech. Umí s pomocí jednoduchých výrazů popsat aspekty svého vzdělání, bezprostřední okolí a bezprostřední potřeby. |
Středně pokročilý uživatel |
|
B1 Rozumí hlavním bodům jasné spisovné řeči o známých záležitostech, s nimiž se setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd. Umí si poradit s většinou situací, které se mohou vyskytnout při cestování v oblasti, kde se mluví daným jazykem. Píše jednoduché souvislé texty o dobře známých tématech nebo o tématech, která ho zajímají. Umí popsat zážitky a události, sny, naděje a ambice a stručně zdůvodnit a vysvětlit své názory a plány. | B2 Rozumí hlavním myšlenkám složitých textů pojednávajících jak o konkrétních, tak o abstraktních tématech, včetně odborných diskusí ve svém oboru. Dokáže konverzovat s určitou mírou plynulostí a spontánnosti, která umožňuje běžné rozhovory s rodilými mluvčími bez napětí pro některou ze stran. Píše jasně podrobné texty o řadě různých témat a vysvětluje svůj názor na aktuální problémy a uvádí výhody a nevýhody různých možností. |
Vyspělý uživatel |
|
C1 Rozumí řadě různých náročných a delších textů a rozeznává jejich skrytý význam. Vyjadřuje se plynně a spontánně bez příliš zřejmého hledání slov. Užívá jazyk flexibilně a efektivně pro společenské, studijní a profesní účely. Píše jasné, dobře strukturované podrobné texty o složitých tématech, přičemž používá různé nástroje pro uspořádání, členění a soudržnost svého pojednání. | C2 Rozumí bez námahy téměř všemu, co slyší nebo čte. Umí shromažďovat informace z různých ústních a písemných zdrojů a tyto informace znovu uspořádat do souvislého celku. Umí se vyjadřovat spontánně, velmi plynně a přesně, rozlišuje jemné významové odstíny i ve složitějších situacích. |